Minor op de University of Saint Joseph - Reisverslagen van Kirsten Bronsvoort - WaarBenJij.nu Minor op de University of Saint Joseph - Reisverslagen van Kirsten Bronsvoort - WaarBenJij.nu

Minor op de University of Saint Joseph

Ik zit op school in Nijmegen op de HAN waar ik de opleidng Voeding en Diëtetiek volg. Ik zit nu in mijn derde jaar en het wordt tijd dat ik mijn minor ga volgen en ik heb ervoor gekozen deze in Amerika te volgen op de University of Saint Joseph. Ik ga hier vakken volgen en zit intern op de campus. Om het thuisfront op de hoogte te houden van al mijn bezigheden en omdat het leuk is om later terug te lezen, hou ik een reisdagboek bij waarin ik ervaringen kan delen. Ik hoop dat jullie plezier beleven in het lezen van mijn verhalen.

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2013

Einde is in zicht

03 April 2013

Spring Break

19 Maart 2013

Over de helft

19 Februari 2013

Een maand

05 Februari 2013

Twee weken verder
Kirsten

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4267

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 11 Mei 2013

Minor op de University of Saint Joseph

Landen bezocht: